Jak było w Warszawie

Szkolenie w którym miałam przyjemność uczestniczyć kierowane było do doktorantów i doktorów, organizowane przez Stowarzyszenie PolDoc wniosło bardzo wiele do tematu grantów. Niewątpliwie będę korzystała z wiedzy jaką mi przekazano podczas jego trwania.

dscf8455

Warszawa wbrew wszystkiemu nie robi na mnie wielkiego wrażenia, znam już dobrze jej zabytki i co ciekawsze zakątki, mimo tego na drugi dzień po szkoleniu na kilka godzin przed wyjazdem zdecydowałam się pojechać do Łazienek Królewskich. One jedne tutaj, niezmiennie mnie przyciągają. Jesienna szata przyznać muszę dodała im uroku, do tego niezawodne „Baśki” na których obecność zawsze można liczyć.

dscf8552

dscf8567dscf8560

Informacje o Bożena Ronowska

Od 2014 roku jestem doktorantką historii, historii sztuki i archeologii Uniwersytetu Gdańskiego, piszę rozprawę na temat procesów o czary w XV-XVIII wieku. Interesują mnie w szczególności Prusy Królewskie, choć temat czarów i czarownic opracowuję i przedstawiam w różnych kontekstach, czasie i miejscu. Swoją pracę opieram na zachowanych materiałach archiwalnych, przechowywanych w zbiorach Archiwów Państwowych. Opublikowałam 1 książkę pt. "Czarownice Himmlera" i 12 artykułów naukowych z zakresu opracowywanego tematu, wygłosiłam wiele referatów z katedr uczelni wyższych w całym kraju, największe z nich to uniwersytety w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Otrzymałam 5 grantów na badania własne, zrealizowałam 1 projekt międzynarodowy i uczestniczę w innym międzynarodowym projekcie dotyczącym polskich procesów o czary.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Moja rozprawa doktorska, Procesy o czary, Szkolenia, Uniwersytet Warszawski i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.